costa rica

costa rica

torsdag 13. september 2007

starten..;)

heh.. ja då har eg jaffal oppretta ein blogg.. har ikkje heilt funne utav kossen eg jer dette ennå.. men komme vell itte kvert;) tingen e jo at eg å 3 andre jenter ska reisa jordå rundt å då tenkte me at me sko ha ein blogg å legga ud reiseruta å bilder under veis på.. :)

Turen te nå:
me reise 29.januar te bangkok, og ska ver i asia i 2mnd så 1april reise me te johannesburg i Sør- Afrika.. i Afrika ska me på ein 24dagers safari:) total lengde på oppholde i afrika e 1mnd. 30 april reise me te Sao Paulo (?!) i Brasil å ska ver i sør - Amerika i nesten 2mnd. ska innom cuba å New York og..:) dette bler konge!! ska te oslo neste helg for å planlegga vidare me dei så me ska reisa me..:)

de så reise e meg, Kine h. Johansen, Vibeke cathrin å Hanna:)

2 kommentarer:

Kine sa...

guddgudd :P Bra du har komt i gang!! :D

Anonym sa...

ÅÅÅÅÅ dette såg jo bare kjempekjekt ud!!! Eg har sagt d før og eg seie d igjen: - d burde ver obligatorisk å ta me kule tanter på dette!!!

Kos dokke masse:-)

Jeanette