costa rica

costa rica

mandag 12. november 2007

noen tanker rundt turen=)

då e d bare 2mnd å 7 dage t avreise å nervene begynne å komma;) glede meg masse te å reisa, komma litt ut i verden, oppleva nye ting, utforska, bli bedre kjent me meg sjøl å nyda live. dette komme nok t å bli ein uforglemmelige tur! komme t å ta heilt av! men dår e allti to sider av ein sak.. sjøl om d bler heilt sjef å reisa, så bler d ikkje lika sjef å reisa fra alle å alt her.. heh.. altså hallo.. eg har for eksempel aldri vore vekke fra mamma meir enn 2 uker i strekk.. å nå bler d 5mnd på ein gang.. hehe..;p e alle vennene eg har her.. kossen ska eg klara meg uten dei? hehe.. trur eg kan sei at heldigvis reise eg me mi beste vennina=) hadde ikkje reist uten henna..=) så all ære te deg Kine, så inviterte meg me på turen å for at du allti har vært her for meg=)

sånn ellers så ligge me godt ann økonomisk sett. det me tjene nå, går te lommepenger:D gudd gudd=) reiserutå e vell og så godt som klar, sekk e kjøpt, så nå gjenstår d bare å kjøpe inn småting som myggnett, myggspray å andre diverse ting me trenge. d gjenstår og 3sprøyter å to omganger me drikkevaksine;) kan jo bli spennande å se kossen d bler;) ska ta 2prøytene å fuste del av drikkevaksinen den 18 desember, dagen før min bursdag, så de kan bare prøva seg m å gi meg bivirkninger!!;)

så alt i alt e stemningå 2mnd før avreise litt nervøs, men og goe..glede meg vildt, men grue meg litt;) but thats me;)

6 kommentarer:

Anders sa...

to veker i strekk.. ha ha.

Neidå, du e jo bare ei lita jente så en kan vel ikkje forvente meir.
Blir sikkert ein kjempetur!!

Gled deg

Anonym sa...

Hei

Anonym sa...

det komme nok te å bli kjempe bra:) å alt komme te å gå fint! tippe dokke komme te å kosa dokke å ha det veldi jillt:)
det med at du lure på kos det ska gå uten mordi e nok normalt når du ikkej har vert uten hu i meir en 2 vege:P men det komme te å gå kjempe bra Annelin;)
får bare ønska deg lykke te å håba at du kose deg på tur:)

klem Morten

Jordå rundt 2008 sa...

hehe..;P thanx morten!=) går nok fint ja.. men eg gruglede meg;) men d e vell sånn d ska ver!;) kossen går d i militære? snart heim på perm? me må finna på noge ein dag, meg deg liv, jokke;) hadde vore gøy..:) kleem

Anonym sa...

It's a dangerous business, Frodo, going out your door. You step onto the road, and if you don't keep your feet, there's no knowing where you might be swept off to.

Anonym sa...

Hei vennen =)

Jaggu e eg glae for at det finnes nogen glupe og smarte håve så har funne opp internet, mobil, blogg og e-post! For ikkje å snakka om facebook og Msn.... Då e det jo så møje lettare å ver både deg og meg når du e der ude i den store verden uten Mamsen din! Det gjør det veldig møje lettare at eg kan fylla med kor du e og kordan du har det!

Eg trur dokke får ein knall-tur!
Klem fra Mamsen=)