costa rica

costa rica

torsdag 10. januar 2008

Boservice, min kjære jobb;)



ja itte litt kritikk fra enkelte kolegaer fant eg d lurast i å skriva ett innlegg om kossen eg faktisk he tjent opp penger te turen..;)

Boservice A.S e ett vaktmerterskap som fikse alt innen drift å vedlikehold.

eg har jobba i Boservice siden sommeren 2006. då starta eg som sommervikar. Sommeren gikk med på plenklipp, luking, hekk klipping, vasking, maling og mye meir. dette va variert og kjekt arbeid som eg ligte å driva me. arbeidsmiljøe va og veldig bra, d va alltid kjekt å treffa alle ansatte når d va pause;)

Når eg fant ut at eg sko reisa jordå rundt hadde eg allerede fått somerjobb her for sommeren 2007 og:) så då va d veldig greit at eg bare kunne jobba vidare her når skolane starta. i løpet av dei 7mnd eg har jobba i strekk her nå har eg lert ufattelig masse! har gjort alt fra å klippe plener og hekker, te å skifta låskasser, spyla bosspann, rensa takrenner, malt, hamra, skrudd, bårt å sagt..:) har gjort veldig møje forskjelligt å utfordrane:) vaktmester e jo ett relativt mannlig yrke, men bare i vårt firma har me nogen kanongoe damer som jobbe hardt å står i:) mannsdominert yrke: ja, kan me jenter og klara dette uten problemer: JA SÅ ABSOLUTT:) d har vore ett innholdsrigt og interresant år..:)

ein typisk dag på boservice:
eg komme på spiseromme ca 06.45, då sitte allerede de kaffituste å våkne der. Nina og den blåe koppen, Alvhild og vannglasse, Berge og den lille Statoilkoppen, Kjetil me teen sin, Ole me 0.5l glasse sitt me vann å kaffikoppen på siå, oddny hvis hu ikkje e på bryne me sin kvide blomstritte kopp m kaffi å reidar. alle sitte der å snakke å e så glad=) litt itte litt komme de andre dettande inn, ein itte ein:) då komme blandt aent John, Trond, Vincent, Enok å hall 9 komme den allti så blide kontordamå vårs, Elin;) også kalt mamma her i huse;) så kl. 07.00 e d opp å avsted på dagens gjøremål. eg e som regel me Ole. d e allti liga løje å hørra på alt han har å fortella.. d går ikkje ein dag me ikkje ler, å har d gøy mens me jobbe..

kl. 11.30 e d lunsj:) då e d nok ein runde me kaffi, kakao, vann, mat å latter å møje å fortella av dagens inntrykk;)

itte me har spist blir d alltid Trond å Berge mod meg, dei he allti småfrekke kommentara å komma me;) kossen ska dei klara seg når eg reise? kem ska dei då plaga?;)

når klokkå blir 12.00 e d klart for dagens siste skippertak fram t kl.15.00

Så hvis du trenge ein vaktmester, byggmester elle hjelp me noge som helst e Boservice tingen for deg:):)

her e nogen av tingå me kan hjelpa deg me:


HÅNDVERKTJENESTER
• Rehabilitering
• Maling/oppussing
• Rørleggeroppdrag
• Elektrikeroppdrag
• Skadeoppdrag
• Tømre/snekkeroppdrag

VASK / RENHOLD
• Gang/Trappevask
• Vinduspuss
• Utvask ved salg
• Utvask etter flytting
VAKTMESTERTJENESTER
• Bygninger
• Grøntarealer
• Veier og uteområder
• Bosstømming/Container
• Ut- og innflytting
Boservice organiserer oppdrag og koordinerer nødvendige fag for å få oppdraget komplett. Vi utfører servicetjenester for borettslag, sameier, bedrifter, institusjoner og privatpersoner. Du som kunde står i sentrum for våre tjenester.

Vi legger vekt på å utføre våre tjenester på en imøtekommende og faglig dyktig måte. Våre vaktmestere har lang erfaring og er utstyrt med moderne verktøy klar for utfordringene.

Vi kan tilby tverrfaglig kompetanse gjennom samarbeide i et solid nettverk av fagfolk fra ulike bransjer.

Ta kontakt
, vi vil være din hjelpende hånd - og vi kan!

Send oss en mail
eller ring oss på telefon 51624874. Fax: 51623495 Mobiltelefon: 915 82 821

nå håpe eg dokk i boservice og e fornøyd;)


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Vaktmester'n

Ska sei! Så fint innlegg om Boservice! Eg e enige i at det e kjekke folk så jobbe der!
Helsing frå Kontordamå=)

Anders sa...

Hei, høres jo gildt ut med den jobben der, variert nok ivertfall!
Nå sitter e og e litt spent, skal ha den første timen med ground instruction med flyinstruktøren min. Regner med å få tatt den første flyturen iløpet av uka.
Koser meg her borte, men det blir nok veldig mykje lesing.
Gleder meg til å høre meir fra den store turen din!! Følger med vet du.