costa rica

costa rica

tirsdag 8. april 2008

I Bushen i Namibia

Hei alle sammen - Elin - Mamsen til Annelin her!

Jeg har fått i oppdrag å logge meg på her og skrive at Annelin er på telttur i bushen i Namibia, og at hun har det flott. Hun er kjempefornøyd med soveposen og sover kjempegodt .......... heldigen! Thihi.... Men, det er dårlig med pc'er og internet og sånt i bushen, så det blir noen dager til hun oppdaterer bloggen og deler sine opplevelser med oss.

I morgen skal de på kanotur på Orangeriver. Det ser kjempekjekt ut. Hvis nogen vil se litt på opplegget kan dere sjekke www.drifters.com. Det er overland-turen fra Cape Town til Johannesburg de er på. 24 dagers tur!

Nå håper eg at eg ikkje har skrevet så altfor mye gale =) Elle, det var kanskje det eg burde...... må pønske ut noge!!!

Forresten: I dag fikk vi stooooooor pakke fra Thailand! Kjempekjekt! Kan tro kjolane e fine!
Eg fekk åpne bursdagsgaven min på forskudd - og fikk en nyydelig silke-duk =)

Må forresten benytte anledningen til en aldri så liden Ole Brum:

"Når du våkner om morgenen, Brumm," sa Nøff etter en lang stund, "hva er det første du da sier til deg selv?" "Jo," sa Brumm, "jeg sier: Mon tro hva jeg får å spise til frokost? -

Hva er det første du sier, Nøff?" "Jeg sier: Jeg lurer på hvilke spennende ting som kommer til å hende i dag," svarte Nøff. Brumm nikket tankefullt. "Det er omtrent det samme," sa han.

Ha en strålende dag!

Klem frå elin

3 kommentarer:

Mamma Otta sa...

Hei Elin, og tusen takk for oppdateringen. Du vet, en går nå her hjemme og lurer fææælt på hva jentene bedriver og hvordan de har det! :-) Men, jeg har skjønt at dataalderen er litt annerledes i asiatiske byer enn i den afrikanske bushen... :-) Godt å høre at de har det bra iallfall! Og, Ole Brumm er ikke dum, han! Hilsen Margit, Hannas mamma.

Anonym sa...

Hei Tante

D va nok d fyssta eg og hadde tenkt om morgenen hvis eg va i bushen : )

Glede meg te å hørra koss de har d, sikkert kjempespennande : )

Klem fra Mathilde og Annette

Elin sa...

Hei Margit!

Vi går her hjemme og tenker ja, men de har det jo så fint.

Fikk melding av henne idag, og da skrev hun plutselig: Kult! Der kjørte me akkurat forbi 5 sebraer!

Jeg har ihvertfall funnet ut en ting: Den beste oppfinnelsen, etter hjulet, er mobiltelefonen!


Hei Annette og Mathilde!

Så kjekt å høre fra dere. Det er jo en stund siden jeg har sett Mathilde nå, men heldigvis deler bestemoren noen flotte bilder med meg!

Ha en strålende helg!

Beste hilsener fra Elin