costa rica

costa rica

mandag 17. mars 2008

Bilder=)

Bangkok

Trening i parken uttoyning
trening i parken i bangkok

Kine og hanna pa benken i bangkok

Kambodia:

hodeskaller fra the killingfield



her e tenner som fremdeles lag pa bakken pa the killing field..


Barnehjem i phnom penh
eg og nogen av ungene
her e eg pa olymipastadion i phnom penh..
solnedgang



Vietnam:


de hvite sanddynene.. ja, d e me sa har tatt bilde, d e ikkje bare ett postkort..;)
soloppgangen i de kvite sanddynene
her e eg , hanna, kine, Andrea, sara, to canadiske jenter me traff litt rundt og anthony fra england
Anthony og meg som danse
Anthony, hanna, meg og kine


Kine me ett fossefall;)
Hege kom og holdt oss me selskap i ein av de mange feriane hu har pa skolen..;) kjempe kjemt at hu kom!! du e sporty hege!!;)
me fikk ein firklover kver, sa me sko ha masse lykke med oss..;)
hanna klarte ikkje motsta fristelsen t aa bare falla ned i sanden
Dette bilde e t pappa! alt du kan se e fiskebat ette fiskebaat..;)




yeeeey.. kine e endelig ferdige me boka som he har brukt 1 1/2 ar pa
pil og bueskyting i the valley of love, sa eg gjette at d e amors pil eg skyte me
her e eg me ett fossefall
King, meg og ein te beachboy... ja, king holde meg i handa, men sd va ein intern spok..
kine og kiteinstroktoren...;) hai





iiiiiis, bananasplit, med jordbaer banan og pistasjeis..;) namnam
Kine og Hanna blei her lurt te aa ta bilder me stative, og motte betala 50.000dong for frukt.. d e tesamen 3.25 dollar = 20 norske kr ca..;)
meg me de to tyske guttane, Danny og sebastian te venstre og Chad te hoyre
den syke syke traffikken i hue
i hoi an og prove hatter;) Chad, kine, me gog hanna

2 kommentarer:

Unknown sa...

Memo to self: remember to stop making a fool of myself in pictures=)

Kine sa...

Det stativet med frukt va tungt, og det e jo nesten ikkje naage i det! dyraste bananene eg har spist, men men.. frukt e bra for kroppen :P Kule dama.. begynte aa slaa meg og hanna naar me ikkje ville betala saann saa deg og Chad.. jaja.. e nok kje siste gangen me blir lurt.. vaersta va at eg saag det kom.. men men.. Shit happens.. :P