costa rica

costa rica

lørdag 24. mai 2008

Peru=)

D va me altsa kommet oss te peru! de siste dagene i buenos aires gikk med pa shopping og mer shopping.. eg gikk te annskaffelse av ei dypt etterlengta joggebuksa, eg lot alle mone gobukser ligge igjen heime, for eg tenkte ikkje over at d va godt a ha.. heh.. men na e savne over.. og ei ny gra nike joggebuksa e pa plass! blir godt a ha opp machu pichu! gikk og te annskaffelse av nye joggesko, siden de eg kjopte i hongkong allerede va godt utbrukt etter afrika og resten av sor amerika!

sa na e d bare allpakkaull som mangle, men d ska eg te anskaffelse av i morgen nar me komme te cusco..! blir bra! me e altsa her i lima for ei natt, og reise vidare te cusco i morgen tidlig, pa mammaen min sin bursdag! her ska me avklimatiseras i 2 dager ( ei natt) for me begynne bestigningen av machu pichu pa pappaen min sin bursdag 27. mai.. mamma har alltid hatt lyst te a reisa te machu pichu, sa fole eg har gjort d stort sa treffe denne turen midt i bursdagen te hu og pappa..;) hihi.. jaja.. shit happends;) ellers vare gaturen i 4 dager.. 3 netter og 4 dager.. ska pa d mesta opp te rundt 4200-4500 meter trur eg.. blir spennende a se hvilke reaksjoner kroppen gir da!=)

ellers vett eg ikkje korti eg far sjekka her igjen.. reise vidare te costa rica den 1 juni.. sa hvis dokk ikkje horre noge e d for eg e i inkariket a utforske fjellene! =)

GRATULERA DA MYE ME DAGEN MAMMA (25 MAI) OG PAPPA (27 MAI) ha nogen stralandes dager!!!!:) kjempe glad i dokk! stor klem

3 kommentarer:

Elin sa...

Hei Vennen!

Tusen takk for gratulasjonene!
Nå har Rose, Kjell, Pappa og eg vært på nydelig 7. nuts tur. Heilt deilig. 6 timers vandring! Så, hils Kine og si at jeg har vært helt nuts i dag!

Goe tur til Inkariket! Skulle ønske det var meg!

Klem fra Mamma!

Anonym sa...

Heihei Annelin, fekk bilde på mobilen idag av hu gamla di :P
Hadde dokk d gøy opp toppen?

Jordå rundt 2008 sa...

hmm.. ja hu he nettopp blitt ett ar eldre.. ei uka siden faktisk.. men gammal..hmm.. neppe.. ikkje enna jaffal..;) hadde d kjepe goy pa toppen..! som du kan lese i neste innlegg!=)