costa rica

costa rica

torsdag 14. februar 2008

litt bildeoppdatering=)



her e meg og ogen av tigrene=)



her sitte eg paa hode t ein elefant
her e me ferdige me elefant turen vaar;)
her holde eg tigeren..;) denne e 4 1/2 aar gammale..








de feira kinesisk nyttaar, me parader og maasse utkledningsting..






endelig frihet, her staar me og ser paa at 7 doervakter proeve aa finna ein taxi som tar 5stk og maasse bagasje..;)







sykepleierne ligte oss saa godt at dei kom me mobilene og ville ha bilder av oss.. sa me nytta annledningen og tok bilde av dei og=)
her komme kine inn igjen itte ein date me do..










itte ein halv dag i bangkok, motte me inn paa sjukehus for matforgiftning..








litt kveldsgymmnastikk paa stranden siste kveld
Annanaser vokse paa busker her.. trur eg he funne min plass i live;)









her har me utsikten vaar paa strandaa
her e staffen paa Blacj tip, som me bodde paa, paa koh tao=) tru d eller ei, men personen i gult e gutt (tror me)







litt morro paa kveldene paa koh tao







her e vaar fuste backpacker venn;)





her e me i wien, vannvittig fine solnedgang, me hadde jo panoramautsikt, og "bare" 71/2 time aa see an paa;)


her e me paa sola, klar for avreise.. eg kine og alex, som faktisk tok turen ut for aa sei hade bra te oss.. kjempekjekt!!


2 kommentarer:

Anonym sa...

For å se flere bilder stikke inn på Facebook-profilen til Annelin.

Kos dokkke!

Jordå rundt 2008 sa...

takk for hjelpen=) du e best=)