costa rica

costa rica

onsdag 13. februar 2008

siste oppdateringer fra bangkok

de siste dagene itte tigerbesoeke, har me stort sett ikkje gjort saa moeje, i gaar, tirsdag, sa me fyst hade te hege som reiste tebage te hongkong der hu studere, foer me va innom sykehuse for faa svar paa blodproevene te cathrin. Hanna motte innom a sjekka noge innesktsbit, men va ikkje noge alvorlig, hu fikk ein krem hu sko smoera paa.. saa reiste me innom den norske ambasaden, men de va stengt, aa d fant me ikkje ud foer me hadde brukt ein time paa a komma dit.. jaja..

resten av dagen gikk med paa shopping paa siamsenteret, stoooooort kjoepesenter... sikkert 5ganger stoerre enn kvadrat, om ikkje stoerre.. eg kjoepte meg ein treningssinglett, og ei tskjorta.. va vell egentligt cathrin som shoppa mest, men det fordi hu av gode grunner valgte aa reisa heim denne dag. forhaapentligvis komme hu ned igjen te afrikaturen! krysse fingrane og haape paa d! savne na!!=)

naar kvelden kom reiste me alle 4 inn te flyplassen, kor me spiste pizza og venta egentligt paa at klokkaa sko gaa.. naar tiaa omsider kom t at cathrin motte gaa, blei d litt stille, litt triste og litt nerver.. me saag at hu gikk inn mot passkontrollen, foer me satte kursen for hotelle, kor me kolapsa paa sengene me ein gang!

dagen i dag har gaatt med paa a finne den norske ambasaden, og aa se grand palace, som e ett kjempe stort tempel.. va maaaaaasse gull, diamanter og glitter og stas.. mye fint og se, blei heeilt satt ut av alt gulle og smykkene kongen motte gaa med, jakken veide 40kg bare den, kronaa 7kg osv.. heilt enormt..

ellers har me gaatt i gatene og kikka litt, har funne litt utav kossen me ska komma oss vidare te kambodia og sjekka priser paa bussturer og hoteller.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Jupp, back in hong kong. fryyyyse... menne du, viss du har tid å senda meg de bildene du hadde på det andra simkorte ville det vært digg=)

Elin sa...

Hallooooo.....

Det høres helt fantastisk ut! Dokke e jammen goe! Eg e stolte av dokke.

Goe nyheter! Jeg har fått meg skype-telefon!!! Ikkje verst! Eg har lasta deg ner, men du e jo aldri hjemma!!! Thihi.... eg får beskjed om at du ikkje e pålogga!

Nytt motto: Relax - go nuts!

Stor klem fra Mamma