costa rica

costa rica

torsdag 14. februar 2008

valentinesday i bangkok<3

i dag e d valentines day, noge eg egentligt ikkje pleie feira.. feira d ikkje i dag helle, elle, eg kine og hanna hadde jo ein trippel date i den store idrettsparken, ein store park me masse treningsapparater, men ikkje noge meir enn d.. men bangkok tok heilt av.. de siste dagene naa, heila uka egentligt har d vore forberedelser her nede. d va balonger, hjerter, glitter og stas over alt.. maa sei eg blei litt missunnlige naar eg saag alle jentene me STOOOORE blomsterbuketter og hjertesjokolader, som dei hadde fatt av guttane sine! kor enn me gikk va d kjerestepar som holdt rundt kverandre, gav kverandre gaver, og sprang fra butikk te butikk for a kjoepa den perfekte gaven te partneren sin;)

hehe,.. va litt amerikansk, men va jo koseligt daa.. hadde nok vore kjekt aa feira sa moeje og, men for meg bler d stress!;) hihi.. kan jo ver eg endre meining naar eg finne meg ein gutt daa.. kem vett?! hehe..

ellers reise me te kambodia i morgen.. me reise o7.00 lokal tid, dvs 01.00 sja dokk! saa naar dokk vaakne i maaraa, kan dokk le litt av oss og tenka at me sitte paa ein 13 timers busstur, pa veier INGEN anbefale fordi d riste, humpe og skrangle..;) men me har air kondisjon og e oppe seint na.. burde vore lagt.. klokka e 12, dvs me reise om 7 timer og me ska spisa og pakka naa.. hehe.. jaja.. saant skjer.. faar bare sova meir paa bussen daa..

vett ikkje korti me har internett igjen, men ska oppdatera saa fort som mulilg! haape dokk ligte bildene=) bedre seint enn aldri;)

klem fra meg!

3 kommentarer:

Anonym sa...

jaja, då vant eg igjen, tenkte eg sko
visa at eg ikke fortjene all den mobbingå så eg får av Kine og Elin :D
Fine tigra, kan ikke du sniga me deg en sånnen, eg vil ha en me gult, svart, kvitt og ikke svart, gult kvitt :P

Elin sa...

Hei Annelin!

Åh, eg e så gla for bloggene dokkas!!

Veldig kjekt at dokke har fått til å laste ned bilder nå!

I morgen skal dere ut på en lang og humpete busstur! Husk: Det e sjynt å kjøra buss!!!

Når dere har humpet i 6-7-8 timer, og begynner å bli sånn passe møre bak gjelder det å tenke positivt! Kom på en liten historie om en skofrabrikant.

Her kommer den:
For mange år siden ønsket en skofabrikant å utvide markedet sitt. Ledelsen bestemte seg for å sende ut to ulike representanter, som på hver sin kant skulle undersøke muligheten for å selge sko. Representantene ble sendt til forskjellig områder i Australia for å se om det fantes et marked, særlig blant aboriginerne.

En stund senere kom to telegram:

Det første lød slik:
Umulig marked. Alle går barbeint!

Det andre lød slik:
Uendelig marked! Alle går barbeint!

Ja, så da må dere tenke positivt,og se mulighetene humpingen byr dere! Tog dokk an?

Fasit: Dokke trenge jo ikkje trilta terningane i Yatzi!

Thihi...

Eg e veldig stolte av dokke!

Stå på!

Klem fra mamsen

PS!
Jammen, vant du Alex! Men, det er bare fordi det var styremøte i Riska Fk!! thihi....DS!

Unknown sa...

så kjekt at du og kine og fikk se idrettsparken då=)